Punkt

Jag vet allt det du berättade för mig och jag vet att jag måste ändra på mig.
Men det låter på dig som om det är lätt, men det kan jag säga dig att det inte är!
Tror du att det är som att vända på en hand eller? Nej så lätt är det verkligen inte.
Jag önska att det var så lätt, för jag vill verkligen kunna passa in i det jag valt.
Men nu är det inte så lätt, vad ska jag göra då? Jag har provat kurator, vilket inte funka så bra.
Det är jag själv som måste jobba med det, men hur lätt är det egentligen?
Både du och jag vet att jag har bättrat mig, men allt händer inte under en dag.
Du fick mig att bara vilja hoppa av ännu mera än vad jag redan kände.
Lärare är inte så smarta alla gånger.

Jag har ingen bra självkänsla och jag vet att jag är osäker och det får inte en frisör vara, därför passar jag inte in i branchen. Men det är det jag älskar, att få hålla på med hår och smink. DET ÄR MIN DRÖM!
Men den håller på att spricka sakta men säkert, ska det verkligen få vara så?

Nej nu ska jag sätta en punkt för allt jävla skit som har med skolan att göra, allt negativt.
Jag ska nu vara borta från den hemska skolan i 9 veckor, vilket käns underbart!
Apu 3 veckor, lov och sen apu 3 veckor till, Tack det behövdes:D

Jag hoppas att mina inlägg kommer vara mera positiva framöver:P
Men mitt liv har vart ner i botten nu ett bra tag, så då kommer det på bloggen med.
Hoppas av hela mitt hjärta att det vänder nu.

Mina kära klasskamrater kommer sakna er så in i bomben mycket, men ni kommer inte slippa mig i 9 veckor der kan jag lova er;) haha utan er hade jag aldrig gått kvar på denna skit skola! Tack <3


image33





 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Marre! Tillsammans är vi stark

2007-12-05 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0