Katrin Jonsson <3

Jag kan säga er att det finns ingen underbarare människa än Katrin Jonsson <3

Jag älskar henne så oerhört mycket, mitt liv är inte helt utan henne.
Att det finns människor som henne trodde jag aldrig, att ha henne i mitt liv är det jag alltid önskat mig.
Tanken på att hon skulle försvinna finns inte, inget ska få förstöra vårat systerskap!

Hon har skrivit det finaste orden jag någonsin fått.
När jag läste kommentaren från henne så hann jag bara komma till mitten av det och så kände jag hur tårarna började rinna ner för mina kinder. Att läsa dem fina orden fick mig att inse att där ute finns det en människa med ett hjärta av guld som älskar mig för den jag är. En som bryr sig om mig och som ger och tar lika mycket, en tjej som är ljuset i mitt liv och vet hur man ska uppföra sig mot dem man älskar.

Det finns bara två människor som betyder mycket i mitt liv förutom min familj och Katrin är en av dem <3
Hon har alltid funnits vid min sida ända sedan jag föddes.

Försök att hitta någon underbarare än Katrin, jag lovar det går inte!

Katrin är tjejen med ett stort hjärta, med ett hjärta där jag har en plats. Den platsen är så värdefull och jag är så glad att jag fått den platsen. Hon äger en stor plats i mitt hjärta med och där har hon alltid funnits, finns och kommer alltid att finnas!

Snart kommer det en bebis, det kommer bli min ögonsten. Ett barn som ska få så himla mycket kärlek av mig, ett barn som kommer ligga mig varmt om hjärtat. Ett barn som jag kommer älska varje andetag, varje sekund och varje minut av mitt liv <3

Katrin Jonsson jag Älskar dig av hela mitt hjärta och min själ!
Du är luften jag andas och du är ljuset i mitt liv <3

Systern som fyllt upp ett tomrum i mitt liv, systern som fyllt igen sprickorna i mitt brustna hjärta <3

Ett tack räcker inte ens för det du ger till mig, du är något speciellt!

image34






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0