Julen:)

Yees nu har Julafton passerat
Jag hade ingen känsla alls före jul och julafton kändes inte alls som julafton brukar göra.
Tur var det i alla fall att jag fick träffa min släkt som vanligt på julen, dock inte på julafton.
Men det gör inte så mycket, ingen jul utan att träffa alla söta släktingar så är det bara.

Jag fick en massa trevligt i julklapp i alla fall mycket nöjd är jag:D
Här kommer en lista på vad jag fick:
  • Pengar (1000 kr)
  • Sminkkurs på Make up Store (+smink)
  • Minneskort till mobilen (1G istället för 512 Mb)
  • Överfallsalarm (min bror är rädd om mig, så ingen idé att ni försöker hoppa på mig)
  • Klocka och armband (design av Pernilla Wahlgren)
  • Örhängen
  • Bok (roman)
  • Almanacka (med mitt namn skrivet i guld på framsidan
  • Singstar skiva (R&B)
  • Salladsbestick(från min syster när hon var i Alaska)

Idag fyller min bror 30 år, Grattis till min gamle broder :D

Nu är det bara 10 dagar kvar till jag blir 18 år :D ( En present har jag redan fått av min kära bror, en stereo:D)

Yeah hoppas ni har haft en underbar jul med en massa fina julklappar:)
Nu ska jag äta sen bär det av till Bollnäs och umgås med Ewelina och annat folk:D

image36
Granen

image37
Matrummet;)
image38
Haha min bror är som ett barn när han får paket ;)

image39
Min pappa gillar också paket:)


image42
Broder, Farmor, Jag och Syster :D

image43
Farmor och Jag:)

image44
Jag på Juldagen:P


Kommentarer
Postat av: Lina

Yeah! Jag fick också smink kurs plus smink på make uo store :D

2007-12-26 @ 09:35:59
Postat av: Kristin

Jag tror jag såg din brorsa på Kinaresturangen häromdagen ? :P

2007-12-26 @ 22:32:14
URL: http://sandstr0m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0