HOCKEY ;)

Yeah idag kl 11 börjar min resa som slutar 19 i Örebro:)
Jag ska åka buss med syster till Stockholm och sedan får jag ta mig själv med buss till Örebro.
I Örebro möter min broder upp mig och så går vi hem till han:) Det ska bli jätte kul att få komma till han , eftersom jag aldrig vart dit. Blir nog bara mys den kvällen och sedan på Lördag bär det av till Karlstad där vi möter upp syster och så åker vi och kikar på Hockey;) Färjestad-Djurgården och jag hoppas verkligen att Färjestad vinner när jag för första gången åker ner till deras hemmaplan, annars blir jag ledsen:P
Ska fixa syster på kvällen för hon ska ut i Karlstad och sedan åker jag och broder tillbaka till Örebro:)
kl 8.20 på söndagmorgon börjar min hemfärd och jag är hemma kl 14 och då blir det jobb till 18 och sen lucia:D

Har praktik nu här i Arbrå hos Millan:)
Det är hur underbart som hellst, jag trivs som fisken i vattnet:)
Vill inte börja skolan igen, fast jag vet att det är ett tag kvar, men iaf:P
Blir på praktik tills slutet av Januari:)
Många timmar på salongen i  veckan blir det ju, men det är så roligt så det gör inget:)

Den 1 Januari!
Då blir det flytt för min del, inte så långt men två trappor upp.
Yees ska byta lägenhet i Gävle, känns mycket bra:D
Får komma längre upp, slipper man vara rädd för uteliggarna:P haha

Den 4 Januari!
Då är det min underbara 18-års dag som gäller:D
Inte långt kvar nu, Jippi längtar så:D

Nej dags att sova nu så man orkar upp och jobba tre timmar innan min färd börjar:P

Natti Natti:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0