En bra dag:)

Idag är jag på bra humör vilket känns underbart:)
Kom nyss hem från en timmes promenad med Ewelina, hur skönt som hellst:D
Jag måste röra på mig mera, tror jag mår mycket bättre av det:D

Dagarna börjar att närma sig med stora steg:D
Planerna för festen har vi inte kommit så långt med tyvärr:/
Men en fest ska det blir och så är det bara:D
Man fyller bara 18 en gång i livet;)
16 dagar kvar tills den 4 Januari och då smäller det!

Snart är det jul!
Det är helt ofattbart att det snart är jul, har inga julkänslor alls.
Blir inte lika rolig jul i år heller men jag hoppas Ewe räddar den åt mig:D
Juldan fyller även min kära broder 30 år så då blir det till att fira han med:)

Bullet For My Valentine den 19 Februari 2008!
Vi har biljetterna, jag och Frida ska dit! Det är helt sjukt!
Som vi leta och till slut fann vi dem på blocket:D
Längtan är stor och jag hoppas på en underbar konsert!

Natti Natti nu ska jag lägga mig
(Tänk om varje kväll fick se ut så här!)

Puss och Kram


image35

Broder 30 år den 25/12-07    Jag 18 år den 4/1-08 ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0